Outsourcing usług IT

Brakuje Ci specjalistów, aby Twój zespół i aplikacje były na najwyższym poziomie?

Outsourcing usług IT może być dla Ciebie rozwiązaniem

Więcej

Rekrutacja IT

Szukasz wybitnych talentów IT, ale brak Ci czasu lub doświadczenia w skutecznym rekrutowaniu?

Więcej

Legalizacja pobytu
i pracy obcokrajowców

Pełne wsparcie w procesie legalizacji pracowników spoza Polski

Więcej

Nearshoring

z opcją Build-Operate-Transfer w Polsce

Więcej

Czym jest outsourcing usług IT?

Outsourcing usług IT to elastyczna odpowiedź na zwiększone potrzeby projektowe. Dzięki niej, bez zatrudniania nowych pracowników zrealizujesz nawet najbardziej zaawansowane projekty.

Jeśli na pewnym etapie stwierdzisz, że brakuje Ci konkretnej kompetencji, doświadczenia lub po prostu mocy przerobowych, rozwiązaniem będzie ta usługa.

Outsourcing kompetencji IT

Atrakcyjne rozwiązanie dla firm informatycznych, które:

Stale rozwijają swoje oprogramowanie, ale nie chcą zwiększać zatrudnienia

Chcą tworzyć projekty szybciej, optymalizując czasowo i kosztowo ich tworzenie

Muszą w krótkim czasie rozpocząć prace nad projektem, ale nie mają wystarczającej ilości zatrudnionych pracowników

Chcą elastycznie reagować na potrzeby klientów, jak i na sytuacje rynkowe

Chcą zyskać dostęp do eksperckiego know-how, bez długotrwałych procesów rekrutacji

Skorzystaj z naszego doświadczenia

Od 2005 roku outsourcujemy kompetencje informatyczne naszych specjalistów. Część klientów jest z nami od początku naszej działalności.

Umów spotkanie

Outsourcing procesów IT jest dla Ciebie

Zdobyłeś kontrakt na stworzenie projektu, ale jest on ograniczony czasowo?

Oszczędź czas na rekrutacji odpowiednich specjalistów. Dostarczymy Ci specjalistów, o kompetencjach, które są kluczowe dla powodzenia projektu. Co więcej, nie musisz ich zatrudniać. Kiedy projekt się zakończy, nie martwisz się zwolnieniami lub zapewnieniem dalszej pracy pracownikom.

Masz do zrealizowania wielki projekt, potrzebujesz szybko uzupełnić braki w zespole programistów?

Jeśli projekt będzie trwał dłużej niż rok, wybierz wsparcie długoterminowe.

Dzięki temu:

  • Uzupełnisz braki kompetencyjne w swoim zespole,
  • Projekt wystartuje od razu, bez straty czasu na wdrożenie pracowników.

Elastyczne zasady współpracy

Specjaliści off-site – potrzebujesz rozszerzyć kompetencje swojego zespołu, ale nie masz możliwości umieszczenia nowych pracowników w biurze. Nasi specjaliści zrealizują projekt zdalnie lub z biura Infolet.

Specjalisci on-site – wolisz, aby Twoi pracownicy mogli wspólnie z naszymi specjalistami rozwijać projekt i uczyć się od nich podczas codziennej pracy? Taka współpraca również jest możliwa. Porozmawiajmy o szczegółach! Napisz na sales@infolet.pl

Jesteś zainteresowany usługą outsourcing IT?

Outsourcing procesów IT - korzyści

Możliwość wydzielenia części projektu na zewnątrz, w sytuacji kiedy Twój zespół potrzebuje szerszych kompetencji. Dostęp do know-how jest niemal natychmiastowy. Nie tracisz czasu i pieniędzy na szkolenia pracowników etatowych.

Zmniejszenie kosztów zatrudnienia. Korzystanie z tej usługi nie wiąże się z zatrudnianiem nowych pracowników, nie powoduje więc wzrostu kosztów pracy czy kosztów księgowych.

Dostęp do wiedzy i doświadczenia z innych firm i projektów, dzięki programistom zewnętrznym.

Świeże spojrzenie na problem w projekcie. Dzięki skorzystaniu z usług zewnętrznych specjalistów IT, pracownicy etatowi mają możliwość spojrzenia na realizowany projekt czy wyzwanie w odmienny sposób.

Krótszy czas realizacji całego projektu. Optymalna ilość specjalistów w swojej dziedzinie potrafi znacząco skrócić czas tworzenia oprogramowania.

Brak konieczności tworzenia dodatkowej czy rozbudowywania istniejącej infrastruktury.

Brak kosztów biurowych,(koszty mediów, wody czy kawy).

Krótszy czas rekrutacji. Szybki dostęp do specjalistów IT (programistów, quality assurance czy project managerów).

Brak dodatkowych kosztów kadrowych.

Nie trzeba utrzymywać ciągłości projektowej dla zatrudnionego specjalisty.

Wzmocnij kompetencyjnie swoich pracowników

Wykorzystaj doświadczenie zdobywane przy projektach z branż: automotive, fintech, telekomunikacja, travel, hospitality czy cybersecurity. Skorzystaj z pełnych zespołów lub pojedynczych specjalistów (np. Project Managerów czy Scrum Masterów).

Nasi specjaliści

  • programiści m.in.: Java, C++, .NET, Python,
  • testerzy/ inżynierowie quality assurance
  • projektanci/ architekci/ specjaliści UX/UI
  • administratorzy sieci i systemów (eksperci rozwiązań chmurowych)
  • scrum masterzy
  • technical writerzy

Jakie zagadnienia poruszymy podczas rozmowy o outsourcingu

aby współpraca zakończyła się sukcesem?

Kompetencje, których brakuje w Twoim zespole do efektywnego zrealizowania projektu. Jest to istotne, aby nie tracić budżetu na pozyskanie kompetencji, które są już w firmie.

Zakres obowiązków i odpowiedzialność, jaką będą ponosić nasi eksperci. Każdy członek zespołu powinien znać wizję projektu, ale też jasny obraz etapów projektu i tego, kto, za co odpowiada. Dodatkowo jest to ważne przy rozliczaniu projektu.

Sposób i zasady komunikacji. Jest to kluczowe szczególnie w modelu off-site, gdzie ekspert nie jest fizycznie w organizacji.

Z doświadczenia wiemy, że dobrą praktyką jest, aby komunikacja dotycząca projektów odbywała się przez konkretny, uzgodniony przez wszystkie strony, komunikator. Ekspert zewnętrzny powinien być na bieżąco informowany o postępach prac czy ewentualnych zmianach.

Czas na realizację projektu, który mamy wesprzeć. Określone ramy czasowe pozwalają na trafniejsze oszacowanie zasobów potrzebnych do wykonania projektu.

Skorzystaj z naszego doświadczenia

Umów się na rozmowę o Outsourcingu IT dla Twojej firmy

Umów spotkanie

FAQ

W jakim czasie Infolet jest w stanie przedstawić specjalistę lub zespół o określonych umiejętnościach?

Pierwszych kandydatów do projektów przedstawiamy w przeciągu 2-3 dni roboczych od zaakceptowania zlecenia.

Czy podana cena za godzinę zawiera już wszystkie opłaty?

Podana stawka godzinowa zawiera wszystkie standardowe, ujęte w umowie usługi. Wszystkie ewentualne, dodatkowe koszty są wcześniej uzgadniane z klientem.

Czy Infolet oferuje swoim outsourcowanym specjalistom jakieś benefity?

Konsultanci Infolet otrzymują benefity takie jak: ubezpieczenie zdrowotne (prywatna opieka medyczna), ubezpieczenie na życie, karta sportowa, czy pakiet relokacyjny.

Czy w przypadku konieczności odbycia przez specjalistę Infolet, podróży służbowej klient ponosi koszty takich podróży?

Wszelkie dodatkowe koszty są każdorazowo uzgadniane z klientem.

Czy Infolet dysponuje managerami, którzy zarządzają pracą outsourcowanego zespołu?

Klient kontaktuje się z dedykowanym managerem odpowiedzialnym za konkretny zespół.

Kto i w jaki sposób zatwierdza godziny przepracowane przez specjalistę Infolet

Zatwierdzanie godzin odbywa się dwuetapowo. W pierwszym kroku, przepracowane godziny zatwierdza manager Infolet, odpowiedziany za specjalistów czy zespół. W drugim etapie, godziny te są potwierdzane przez managera po stronie klienta.

Na czym sprzęcie pracują outsourcowani specjaliści?

Wszystko zależy od ustaleń z klientem. Konsultant może pracować na sprzęcie klienta lub na sprzęcie Infolet.

Wyróżnienia i organizacje