Od 2005 roku stałe wartości
Elastyczność w działaniu

Stanowimy wsparcie dla naszych klientów

Kim jesteśmy ?

Powstaliśmy w 2005 roku, w czasie kiedy w Polsce dopiero pojawiały się informacje o outsourcingu usług, jako rozwiązaniu, które może przynieść korzyści każdej firmie. Od tego czasu jesteśmy aktywnym członkiem rynku IT w Krakowie i Polsce, uczestniczymy w wydarzeniach branżowych jak i sami je organizujemy.

Specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania, outsourcingu specjalistów IT jak i w Build-Operate-Transfer.

Dlaczego powstaliśmy ?

Aby firmy w Polsce mogły się szybciej rozwijać, korzystając z usług które do tej pory były w zasięgu jedynie ogromnych firm. Zagranicznym korporacjom współpraca z nami umożliwiła szybszy rozwój, ale również tak pożądaną przez nich elastyczność w działaniu i optymalizację kosztów.

Od początku naszą działalność budujemy na tych samych wartościach. Są one wpisane w nasze DNA i są widoczne w podejściu do biznesu globalnym jak i indywidualnym.

Szacunek

Szacunek i zrozumienie potrzeb innych – sprawiają, że jesteśmy elastyczni w działaniu i kreatywni przy rozwiązywaniu problemów. Na ile to możliwe, staramy się dopasować, negocjować, ustalać tak, aby każda ze stron była usatysfakcjonowana. Uważamy, że jest naprawdę niewiele kwestii, których nie da się rozwiązać podczas spokojnej rozmowy.

Elastyczność

Branża IT jest niezwykle dynamiczną branżą, brak elastyczności i wyjścia naprzeciw potrzebom firm sprawiłby, że już byśmy nie istnieli. Elastyczność objawia się w naszych usługach dla firm, w ofercie pracy dla kandydatów czy zatrudnieniu dla pracowników. Byliśmy Agile zanim stało się to modne.

Relacje

Jesteśmy firmą, która buduje silne i wieloletnie relacje biznesowe z klientami. Długotrwała współpraca jest wynikiem naszej ciężkiej pracy nad jakością dostarczanych usług. Klienci doceniają to, że dokładamy wszelkich starań aby projekty tworzenia oprogramowania czy team leasingu były wykonane na najwyższym poziomie.

Budujemy długotrwałe relacje z naszymi pracownikami. Część z nich pracuje z nami niemal od początku istnienia firmy, a wielu, z którymi nasze drogi się rozeszły, wraca do nas jako nasi klienci.

Uczciwość

Jesteśmy uczciwi wobec klientów, pracowników i konkurencji. Nie obiecujemy czegoś czego nie możemy spełnić. Nie oszukujemy. Działamy zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami. Jest to doceniane przez klientów oraz pracowników, ponieważ wracają do nas z nowymi propozycjami współpracy lub rekomendują nasze usługi innym firmom.

Fun

Dokładamy wszelkich starań aby nasze usługi były na najwyższym poziomie, ale lubimy się przy tym dobrze bawić.

Transparentność

Można powiedzieć, że jesteśmy pionierami jeśli chodzi o transparentność w ofertach pracy – już w 2014 zdecydowaliśmy się na ujawnienie wynagrodzenia. Co w tamtych czasach w Polsce było niespotykane. Od tego czasu, o ile nie jesteśmy zobowiązani szczególnymi umowami (patrz wyżej), udostępniamy tę informację już w ofercie pracy.

Zobacz kto u nas pracuje

Marek Flaga

CEO

Irena Flaga

HR & Payroll Specialist

Katarzyna Bodziony

Business Development Manager

Katarzyna
Kulas-Kurek

Marketing Manager

Prowadzimy odpowiedzialny biznes,
bo wierzymy że dobro wraca

CSR

W 2013 roku założyliśmy Fundację Infolet – Młodzi w IT, której głównymi celami statutowymi są wsparcie finansowe, staże i praktyki, rozwój a także kształcenie młodzieży w zakresie informatyki i programowania.
Dzielimy się wiedzą, która jest największą wartością biorąc udział w konferencjach, meetupach czy szkoleniach.

Będąc firmą w najdynamiczniej rozwijającej się branży, w której zarabia się kilka-kilkanaście razy więcej niż średnia krajowa nie zapominamy o tych, którym wiedzie się gorzej. Działanie w tak dynamicznej, rozwijającej się branży, w której zarabia się kilkanaście razy więcej niż średnia krajowa zobowiązuje. Angażujemy się w szereg przedsięwzięć, między innymi: Poland Business Run, Szlachetna Paczka, zbiórki dla PCK czy krakowskiego schroniska dla zwierząt.

Dbamy o naszą planetę – wprowadziliśmy segregację śmieci dużo wcześniej nim stało się obowiązkiem.

Od wielu lat rezygnujemy z zakupu gadżetów reklamowych, które są jednorazowe, zrobione z nieekologicznych materiałów czy nie mają praktycznego zastosowania.