Czym jest outsourcing usług IT?
Outsourcing usług IT jest rozwiązaniem na zwiększone potrzeby projektowe. Dzięki niemu, bez zatrudniania nowych pracowników zrealizujesz najbardziej zaawansowane projekty.
Nawet świetnie zaplanowany projekt, podczas realizacji może rozminąć się z założeniami lub harmonogramem.
Jeśli na którymś z etapów okaże się, że Twojemu zespołowi brakuje konkretnej kompetencji, doświadczenia lub po prostu mocy przerobowych, skorzystaj z outsourcingu kompetencji IT.
Te marki nam zaufały
Outsourcing kompetencji IT
Jeśli chociaż na jedno z tych stwierdzeń możesz odpowiedzieć twierdząco,
ta usługa jest dla Ciebie
Stale rozwijasz swoje oprogramowanie, ale nie planujesz zwiększać zatrudnienia
Chcesz tworzyć projekty szybciej, optymalizując czasowo i kosztowo ich tworzenie
Chcesz w krótkim czasie rozpocząć prace nad nowym projektem, ale Twoi pracownicy nie mają wystarczających kompetencji
Chcesz elastycznie reagować na potrzeby klientów, jak i na sytuacje rynkowe
Chcesz zyskać dostęp do eksperckiego know-how, bez długotrwałych procesów rekrutacji
Umów się na niezobowiązującą rozmowę
Nadal nie wiesz czy to usługa dla Ciebie? Spokojnie, wiemy że decyzje strategiczne wymagają czasu. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i rozwiejemy wątpliwości.
Wzmocnij kompetencje swoich zespołów
Skorzystaj z całych zespołów lub pojedynczych specjalistów.
Wykorzystaj doświadczenie zdobywane przy projektach z branż: automotive, fintech, telekomunikacja, travel, hospitality czy cybersecurity.
Nasi specjaliści
- programiści m.in.: Java, C++, .NET, Python, Salesforce
- DevOps
- testerzy/ inżynierowie quality assurance
- projektanci/ architekci/ specjaliści UX/UI
- administratorzy sieci i systemów (eksperci rozwiązań chmurowych)
- scrum masterzy
- technical writerzy
Outsourcing procesów IT jest dla Ciebie
Zdobyłeś kontrakt na stworzenie projektu, ale jest on ograniczony czasowo?
Oszczędź czas na rekrutacji odpowiednich specjalistów. Dostarczymy Ci specjalistów, o kluczowych kompetencjach do realizacji projektu. Nie musisz ich zatrudniać. Kiedy projekt się zakończy, nie martwisz się zwolnieniami czy ciągłością pracy pracownikom. To jest po naszej stronie.
Masz do zrealizowania wielki projekt, potrzebujesz szybko uzupełnić braki w zespole programistów?
Jeśli projekt będzie trwał dłużej niż rok, wybierz wsparcie długoterminowe. Podpiszemy umowę ramową, dzięki której na bieżąco będziemy reagować na potrzeby projektowe.
Zalety:
- Uzupełnisz braki kompetencyjne w swoim zespole,
- Projekt wystartuje od razu, bez straty czasu na wdrożenie pracowników,
- Stały dostęp do puli ekspertów,
- Elastyczna współpraca.
Sprawdzone zasady współpracy
Specjaliści off-site – potrzebujesz rozszerzyć kompetencje swojego zespołu, ale nie masz możliwości umieszczenia nowych pracowników w biurze. Nasi specjaliści zrealizują projekt zdalnie lub z biura Infolet.
Specjalisci on-site – wolisz, aby Twoi pracownicy mogli wspólnie z naszymi specjalistami rozwijać projekt i uczyć się od nich podczas codziennej pracy? Taka współpraca również jest możliwa. Porozmawiajmy o szczegółach! Napisz na sales@infolet.pl
Jesteś zainteresowany usługą outsourcing IT?
Outsourcing procesów IT - korzyści
Możliwość wydzielenia części projektu na zewnątrz, w sytuacji kiedy Twój zespół potrzebuje szerszych kompetencji. Dostęp do know-how jest niemal natychmiastowy. Nie tracisz czasu i pieniędzy na szkolenia pracowników etatowych.
Zmniejszenie kosztów zatrudnienia. Korzystanie z tej usługi nie wiąże się z zatrudnianiem nowych pracowników, nie powoduje więc wzrostu kosztów pracy czy kosztów księgowych.
Dostęp do wiedzy i doświadczenia z innych firm i projektów, dzięki programistom zewnętrznym.
Świeże spojrzenie na problem w projekcie. Dzięki skorzystaniu z usług zewnętrznych specjalistów IT, pracownicy etatowi mają możliwość spojrzenia na realizowany projekt czy wyzwanie w odmienny sposób.
Krótszy czas realizacji całego projektu. Optymalna ilość specjalistów w swojej dziedzinie potrafi znacząco skrócić czas tworzenia oprogramowania.
Brak konieczności tworzenia dodatkowej czy rozbudowywania istniejącej infrastruktury.
Brak kosztów biurowych, (koszty mediów, wody czy kawy).
Krótszy czas rekrutacji. Szybki dostęp do specjalistów IT (programistów, quality assurance czy project managerów).
Brak dodatkowych kosztów kadrowych.
Nie trzeba utrzymywać ciągłości projektowej dla zatrudnionego specjalisty.
Jakie zagadnienia poruszymy podczas rozmowy o outsourcingu
aby przygotować ofertę dopasowaną do potrzeb Twojej firmy?
Kompetencje, których brakuje w Twoim zespole. Wspólnie zastanowimy się kogo potrzebujesz do zrealizowania projektu. Oszacujemy dostępność i stawkę za godzinę. Jest to istotne, aby nie tracić budżetu na pozyskanie kompetencji, które są już w firmie.
Zakres obowiązków i odpowiedzialność, jaką będą ponosić nasi eksperci. Każdy członek zespołu powinien znać wizję projektu, ale też jasny obraz etapów projektu i tego, kto, za co odpowiada. Dodatkowo jest to ważne przy rozliczaniu projektu.
Sposób i zasady komunikacji. Jest to kluczowe szczególnie w modelu off-site, gdzie ekspert nie jest fizycznie w organizacji.
Z doświadczenia wiemy, że dobrą praktyką jest, aby komunikacja dotycząca projektów odbywała się przez konkretny, uzgodniony przez wszystkie strony, komunikator. Ekspert zewnętrzny powinien być na bieżąco informowany o postępach prac czy ewentualnych zmianach.
Czas na realizację projektu, który mamy wesprzeć. Określone ramy czasowe pozwalają na trafniejsze oszacowanie zasobów potrzebnych do wykonania projektu.
Skorzystaj z naszego doświadczenia
Umów się na rozmowę o Outsourcingu IT dla Twojej firmy
FAQ
W jakim czasie Infolet jest w stanie przedstawić specjalistę lub zespół o określonych umiejętnościach?
Pierwszych kandydatów do projektów przedstawiamy w przeciągu 2-3 dni roboczych od zaakceptowania zlecenia.
Czy podana cena za godzinę zawiera już wszystkie opłaty?
Podana stawka godzinowa zawiera wszystkie standardowe, ujęte w umowie usługi. Wszystkie ewentualne, dodatkowe koszty są wcześniej uzgadniane z klientem.
Czy Infolet oferuje swoim outsourcowanym specjalistom jakieś benefity?
Konsultanci Infolet otrzymują benefity takie jak: ubezpieczenie zdrowotne (prywatna opieka medyczna), ubezpieczenie na życie, karta sportowa, czy pakiet relokacyjny.
Czy w przypadku konieczności odbycia przez specjalistę Infolet, podróży służbowej klient ponosi koszty takich podróży?
Wszelkie dodatkowe koszty są każdorazowo uzgadniane z klientem.
Czy Infolet dysponuje managerami, którzy zarządzają pracą outsourcowanego zespołu?
Klient kontaktuje się z dedykowanym managerem odpowiedzialnym za konkretny zespół.
Kto i w jaki sposób zatwierdza godziny przepracowane przez specjalistę Infolet
Zatwierdzanie godzin odbywa się dwuetapowo. W pierwszym kroku, przepracowane godziny zatwierdza manager Infolet, odpowiedziany za specjalistów czy zespół. W drugim etapie, godziny te są potwierdzane przez managera po stronie klienta.
Na czyim sprzęcie pracują outsourcowani specjaliści?
Wszystko zależy od ustaleń z klientem. Konsultant może pracować na sprzęcie klienta lub na sprzęcie Infolet.