telenor|digital X Infolet

Nearshoring

Infolet
23.02.2021

Wyzwanie

Naszym zadaniem było przeprowadzenie usługi nearshoringowej (w ramach Build-Operate-Transfer) dla norweskiej firmy telenor|digital.

Zakres projektu

  • Wyszukiwanie i przygotowanie powierzchni biurowej (infrastruktura IT, sprzęt).
  • Pomoc i wsparcie prawne, podatkowe i kadrowe.
  • Zbudowanie 4 zespołów złożonych z 11 specjalistów IT.

Czas trwania projektu

Rozmowy rozpoczęliśmy w maju 2019 roku.

We wrześniu 2019 wystartowaliśmy z kampanią rekrutacyjną.

W październiku 2019 – zatrudniliśmy pierwszego Senior Java Developera.

Współpraca w ramach nearshoringu zakończyła się w grudniu 2023 roku.

Zespół, który został przejęty przez klienta, finalnie liczył 32 specjalistów IT – głównie w zakresie języka Java, Front-End, Full-Stack, DevOps a także Technical Support.

Co o naszej współpracy mówi Klient?

Realizacja projektu

Pierwsze rozmowy rozpoczęły się w maju 2019 roku. Odbyło się kilka rund spotkań, dyskusji, wszystko to miało na celu lepsze poznanie potrzeb klienta. Klient dzięki tym spotkaniom lepiej poznał rynek IT w Krakowie i Polsce, poznał możliwości, ale też uczciwie rozmawialiśmy o zagrożeniach.

Firma, doskonale znając sytuację rynkową, zdecydowała się na rozpoczęcie działalności w Krakowie i częściowo brała udział w wyborze biura nieruchomości, wizyt biur itp.

Rekrutacja rozpoczęliśmy we wrześniu 2019, a już w drugim tygodniu października na pokładzie znalazł się pierwszy Senior Java Developer. Dobrze zaplanowany i przeprowadzony proces rekrutacji przebiegał sprawnie przez kolejne miesiące.

Specjaliści Infolet z powodzeniem współpracowali ze swoimi kolegami z norweskiego oddziału przy projektach związanych z cyberbezpieczeństwem, płatnościami mobilnymi czy rozwiązaniami identity.

Początkowo Infolet miał zbudować zespół liczący 10 specjalistów IT. Współpracę w ramach nearshoringu kończyliśmy z 32 ekspertami świadczącymi usługi konsultingowe dla Telenor.

Przez cały czas trwania współpracy w ramach nearshoringu prowadziliśmy obsługę kadrową, administracyjną, ubezpieczeniową i podatkową.

Obecnie świadczymy dla Telenor|Linx (digital) inne usługi, stale wspierając ich w rozwoju.

Dlaczego Polska i Infolet?

Wysoki poziom kompetencji technicznych jak i językowych polskich informatyków a także wygodne połączenie lotnicze między miastami, a przede wszystkim przykłady dobrze przygotowanych i zrealizowanych przez naszą firmę projektów BOT w przeszłości, były kluczowe dla decydentów.

Wyróżnienia i organizacje