oferta pracy lokalizacjaKraków 3/47

Customer Support Specialist

Project

We are searching for a person who has experience in supporting telecommunications companies.
(It is NOT about installing and fixing non-working applications)

If you have great ideas and can propose fitted solutions to improve efficiency we are looking for you.

You will

  • Receive orders through various channels (e-mail, telephone, communicators), not from end-users but from project teams (it works as a second line of support )
  • Have tasks like changing privacy settings, changing e-mails, security verification
  • Support teams responsible for creating systems for servicing telco subscribers – ID (login) DOB (payments) and Privacy (consents)

Must have

  • Zendesk
  • Very good English language

Our offer

  • Possibility to attend internal and external training/ 40 working hours each year to be used to educate yourself within a topic of your choice
  • Referral bonus (2000 PLN total value)
  • Relocation package (4500 PLN total value), paid in three installments (1500 PLN per month)
  • Good benefits: Extended medical care (over 2000 medical facilities in Poland, 80 in Kraków) for you and your family; Multisport Benefit card, extended life insurance options
  • Additional insurance in case of incapacity for work
  • High standard facilities, kitchen and easy access to food courts or restaurants; comfortable location, easy access by public transport, parking for bicycles

W przypadku złożenia aplikacji, uprzejmie prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych (np. CV), poniższej zgody:
Wyrażam zgodę na wykorzystywanie i archiwizacje w bazie danych przez Infolet Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych w celu przekazywania mi ofert pracy odpowiadających mojemu wykształceniu i doświadczeniu zawodowemu.
Pamiętaj że zawsze możesz cofnąć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, kontaktując się z nami pod adresem kontakt@infolet.pl

To nie oferta dla Ciebie?