Important: This site uses cookies.

As part of our website we use cookies to provide you with services at the highest level, including in a manner tailored to individual needs. Using the site without changing the settings for cookies is that they will be included in your terminal device. You can make at any time to change settings for cookies.

Find offers

City
OK
Province
OK

HR Administrative Assistant

Nr ref. (05/68)

Kraków (małopolskie)

Opis Stanowiska

HR Administrative Assistant dołączy do zespołu zajmującego się pozyskiwaniem i zatrudnieniem specjalistów IT. Do głównych zadań osoby na tym stanowisku będzie wsparcie zespołu HR/Rekrutacji w realizacji prowadzonych procesów. Zadnia będą obejmowały: organizację procesu rekrutacji kandydatów: np rezerwację sal, potwierdzanie terminów, udzielanie informacji zwrotnej kandydatom, preselekcję i selekcję aplikacji, umawianie spotkań rekrutacyjnych oraz współpracę z zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych. Dodatkowo HR Administrative Assistant będzie odpowiedzialna/y za przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i wdrożeniem nowego pracownika (np. drukowanie, skanowanie), przygotowanie raportów oraz udział przedsięwzięciach związanych z budowaniem marki pracodawcy, targach pracy, wydarzeniach branżowych. Na tym stanowisku świetnie sprawdzi się osoba która posiada jakiekolwiek doświadczenie w pracy biurowej lub też miała do czynienia z koordynacją  i realizacją kilku zadań jednocześnie. Po więcej informacji na temat stanowiska oraz po to by przesłać aplikację skontaktuj się z Patrycją Pacochą: patrycja.pacocha[at]infolet.pl

Oferta

  • Międzynarodowe środowisko pracy,
  • Budżet na to stanowisko wynosi 3500-5500 brutto PLN/ umowa o pracę,
  • Rozszerzony pakiet opieki medycznej (ponad 80 placówek w Krakowie) dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • Dofinansowana karta Multisport Benefit,
  • Nowoczesne biuro z dostępem do kuchni  lub restauracji zlokalizowanych w budynku,
  • Łatwy dostęp komunikacją publiczną, dostępny parking dla rowerów.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie,
  • Minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z administracją biurową lub koordynacją procesów,
  • Rzetelność, umiejętność planowania i koordynowania kilku procesów jednocześnie,
  • Energia i komunikatywność, samodzielność i postawa "poradzę sobie".

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z rekrutacją i selekcją pracowników,
  • Doświadczenie  we współpracy z managerami oraz dostawcami zewnętrznymi.